Zorgvuldig geselecteerde zaden van topkwaliteit | Snelle bezorging | Duurzaam verpakt en verzonden

1. Waar komen de zaden van Seedbee vandaan?

Alle zaden die worden verkocht door Seedbee worden uitsluitend ingekocht bij Nederlandse leveranciers met Skal certificering voor het verpakken van biologische producten.

2. Wanneer worden er verzendkosten berekend?

De standaard verzendkosten zijn €0,99 per bestelling. Voor bestellingen boven de €15,- zijn de verzendkosten gratis.

3. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bij Seedbee streven we naar topkwaliteit en een top service. Je kunt je zaden daarom altijd binnen 14 werkdagen terugsturen, zonder opgaaf van reden. Feedback stellen wij echter zeer op prijs, zodat we de service kunnen blijven verbeteren.

4. Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?

Wil je op de hoogte blijven van alle acties en kortingen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief of houd de website en social media kanalen in de gaten. Wil je korting ontvangen op een grote bestelling? Neem dan contact op met hello@seedbee.nl.

5. Zit er garantie op de zaden?

Zaden zijn een natuurproduct. Seedbee kan daarom geen garantie geven dat ieder zaadje uitkomt. Wel streven wij naar optimale kiemkracht en controleren we streng op kwaliteit. Mocht de kiemkracht onverhoopt tegenvallen, laat het dan weten via hello@seedbee.nl, zodat wij de kwaliteit kunnen verbeteren.

6. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Seedbee is een webshop en zaden kunnen daarom (nog) niet worden afgehaald. Wij zijn momenteel in gesprek over samenwerkingen met fysieke verkooppunten. Hou hiervoor de website in de gaten.

7. Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?

Wil je iemand verrassen? Of laat je je zaadjes liever op je werk bezorgen? Het is mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Klik hiervoor op ‘Verzenden naar een ander adres?’. Wil je het afleveradres achteraf wijzigen? Neem dan contact op via hello@seedbee.nl.

8. Worden de zaden duurzaam verpakt?

De zaden van Seedbee worden licht en luchtdicht geseald in onbedrukte verpakking. Hiermee wordt het gebruik van milieuvervuilende kleurstoffen vermeden.

9. Hoe kan ik in contact komen met het Seedbee team?

Wij staan altijd open voor vragen, feedback of gewoon een praatje. Neem daarom gerust contact op via ons contactformulier of via hello@seedbee.nl. Daarnaast zijn wij actief op Facebook en op Instagram.

10. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

De zaden worden per briefpost verzonden. Grotere bestellingen worden verstuurd in een pakketje. Voor 16:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden.

Staat je vraag er niet tussen? Stel hem hier

13 + 12 =